martes, 11 de noviembre de 2008

La meva vida sobre dues rodes.

Des de fa quatre o cinc anys, com a activitat d’oci, practico la bicicleta de muntanya.
Més que un esport és una passió. Anàvem amb bicis que portaven simples
mecanismes: sense suspensions, fetes de crom i bastant pesades.
A mesura que passava el temps sortien al mercat bicicletes molt revolucionàries,amb
suspensions, frens de disc, materials nous... Les admirava aquelles bicicletes. Ara
encara tinc la mateixa sensació, admiro les novetats que surten cada any al sector de la bici. Aquesta admiració m’ha portat ha voler saber com funcionen les noves tecnologies aplicades al món de la bicicleta. Aquest blog el vaig crear perque vaig pensar que podria estar bé fer-lo d’algun tema relacionat amb les bicicletes i per fer algun tema relacionat amb aquestes noves tecnologies. Vaig decidir centrar-me amb les bicicletes i conèixer tots els conceptes utilitzats en aquest àmbit i poder-hi fer alguna aportació. Aquest era el meu objectiu, ensenyar a la societat el món de la bicicleta.


Miquel*

2 comentarios:

Anónimo dijo...

tu has currat massa tros de bestia

Anónimo dijo...

ostia angel k loco k stas